SOLIDARITAT OCCITANISTA DAB LOS PÒPLES PALESTINIAN E LIBANÉS

Mot-clefs: Archives
Lieux:

 
SOLIDARITAT OCCITANISTA DAB LOS PÒPLES PALESTINIAN E LIBANÉS

Encara e tostemps l'ataca sionista e imperialista !

L'organisacion revolucionària de l'esquèrra occitana ANARAM AU PATAC qu'exprimeish dab fòrça lo son sostien aus pòples palestinian e libanés en arresisténcia contra la politica imperialista de l'Estat israelian.

Aqueth Estat que's compòrta encara e tostemps com un Estat bandit e terrorista. Gavidat peus nacionalistas sionistas de la dreta, extrèma-dreta e sociau-democracia, que's permet de dictar la soa politica hastiau d'opression e d'arrepression per tot lo parçan au nom d'un pretenduda securitat. Que's da lo dret de causir lo governament deu pòple palestinian en ensajar d'estremar lo Hamas esleguit per eleccions arreconeishudas internacionaument com democraticas. Puish ara qu'ensaja de hicar a despart lo Hezbollà, tròp resistent e trebuc a la soa politica de dominacion.

Atau l'Estat israelian qu'apareish vertaderament com un Estat dangerós hèra tàus pòples deu parçan e tàu quite pòple israelian, tà la patz e lo desvelopament deus pòples. Braç armat de l'imperialisme american que hè tà destabilizar Orients Pròche e Mejan tà installar poders au servici de l'imperialisme e deus sos interés.
Tà nosauts, non i averà pas nada solucion vertadèra a aquera situacion shens arreconeishença deus drets nacionaus deu pòple palestinian e en tot prumèr lo son dret a un Estat nacionau soviran tot.

Alavetz que denonciam la complicitat ubèrta o non deu governament francés e de l'Union Europèa com de las fòrças de l'esquèrra francesa e de tots los professors de democracia dab totas aqueras manòbras engatjadas adara e qui denègan aqueths drets fondamentaus.

Qu'ei pr'amor d'aquó que demandam :
-l'arreplec de las armadas imperialistas de Liban, deu platèu de Golan en Siria, armada sionista com fòrças de l'ONU, tà arrespectar l'integritat territoriau d'aqueths país.
-l'arreplec de l'armada sionista deus territòris palestinians aucupats e l'arrèst de las colonias,
-la circulacion libra deus palestinians per las lors tèrras.
-lo dret complet a l'autodeterminacion deu pòple palestinian e la soa sobiranetat totau.


Solidaritat dab los pòples palestinians e libanés en la lor arresisténcia a l'imperialisme e au sionisma. Dinc a la victòria !




SOLIDARITAT OCCITANISTA DAB LOS PÒPLES PALESTINIAN E LIBANÉS


Encore et toujours l'agression sioniste et impérialiste !

L'organisation révolutionnaire de la gauche occitane ANARAM AU PATAC exprime avec force son soutien au peuple palestinien et libanais en résistance contre la politique impérialiste de l'Etat israélien.
Cet Etat se comporte encore et toujours comme un Etat bandit e terroriste. Dirigé par les nationalistes sionistes de la droite, extrême droite et sociale démocratie, il se permet de dicter sa répugnante politique d'oppression et de répression dans toute la région au nom de la prétendue sécurité. Il se donne le droit de choisir le gouvernement du peuple palestinien en essayant d'écarter le Hamas élu par des élections reconnues internationalement comme


démocratiques. Puis maintenant il essaie d'écarter le Hezbollah, trop résistant et obstacle à sa politique de domination.
Ainsi l'Etat israélien apparaît bien comme un Etat très dangereux pour les peuples de la région et pour le peuple israélien lui-même, pour la paix et le développement des peuples.
Bras armé de l'impérialisme américain il agit pour déstabiliser le Proche et Moyen Orients afin d'installer des pouvoirs au service de l'impérialisme et de ses intérêts.

Pour nous, il n'y aura aucune solution véritable à cette situation sans reconnaissance des droits nationaux du peuple palestinien et en premier son droit à un Etat national tout entier souverain.

Aussi nous dénonçons la complicité ouverte ou non du gouvernement français et de l'Union Européenne ainsi que des forces de la gauche française et de tous les professeurs en matière de démocratie avec toutes ces manœuvres maintenant engagées et qui nient ces droits fondamentaux.

C'est pour cela que nous demandons :
-le repli des armées impérialistes du Liban, du plateau du Golan en Syrie, armée sioniste comme les forces de l'ONU, afin de respecter l'intégrité territoriale de ces pays,
-le repli de l'armée sioniste des territoires palestiniens occupés et l'arrêt des colonies,
-la libre circulation des palestiniens sur leurs terres,
-le droit complet à l'autodétermination du peuple palestinien et sa souveraineté totale,

Solidarité avec les peuples palestiniens et libanais dans leur résistance à l'impérialisme et au sionisme. Jusqu'à la victoire !

Email Email de contact: info_AT_anaram.org