Comitat de Sostien tau Respect deus Drets de Robert Arricau
Tor deu Borrèu – 2 còsta de la Hont – Hedàs
64 000 Pau – Occitània
Tél / Fax : 05 59 98 04 90
Libertat-ta-robert@hotmail.fr http://libertat.ta.robert.free.fr

Comunicat de premsa / Communiqué de presse

Pau, lo 23 de junh de 2006

(version en français ci-dessous)

Enfin Robert Arricau liberat !

Uei, lo 23 de junh de 2006, Robert Arricau Cassiau qu’ei estat liberat de la Maison d’Arrest de Montalban, après 571 dias de detencion shens procès.

Lo Comitat de Sostien tau Respect deus Drets de Robert Arricau qu’esperava aqueth dia despuish bèra pausa e ne’s pòt pas sonque arregaudir de la liberacion de Robèrt, fin qu’ei d’ua espròva de quasi dus ans entà eth, la familha, los amics.

La liberacion de Robèrt qu’ei, enfin, la fin d’ua situacion de non-dret non pas acceptadera.

Que volem mercejar totas las e tots los qui’s son solidarizats dinc adara dab Robèrt d’ua faiçon o d’ua auta.

Qu’aperam a perseguir aquera solidaritat dinc au procès.

Lo Comitat qu’organizarà per aquestes torns ua serada de planvienguda entau tornar de Robèrt, que serà tanben lo parat de har lo bilanç de la situacion.

Peu moment, l’òra qu’ei a la jòia e a las arretrobadas.

Ne’n desbrombam pas per autant los 60 000 presoèrs-eras de las presons de l’estat francés deus quaus 20 000 son incarcerats shens jutjament.

Robert Arricau enfin libéré !

Aujourd’hui, le 23 juin 2006, Robert Arricau Cassiau a été libéré de la Maison d’Arrêt de Montauban, après 571 jours de détention sans procès.

Le Comitat de Sostien tau Respect deus Drets de Robert Arricau attendait ce jour depuis longtemps et ne peux que ce réjouir de la libération de Robert, fin d’une épreuve de presque deux ans pour lui, sa famille et ses ami-es.

La libération de Robert est, enfin, la fin d’une situation de non-droit inacceptable.

Nous tenons à remercier toutes celles et tous ceux qui se sont solidarisés jusqu’à maintenant avec Robert d’une façon ou d’une autre.

Nous appelons à poursuivre cette solidarité jusqu’au procès.

Le Comitat organisera dans les jours à venir une soirée de bienvenue pour le retour de Robert, ce sera aussi pour nous l’occasion de faire un bilan de la situation.

Pour l’instant, l’heure est à la joie et aux retrouvailles.

Nous n’en oublions pas pour autant les 60 000 prisonnier-es des prisons de l’état français dont les 20 000 incarcérés sans jugement.