Solidaritat dab los tribalhadors de Gwadloup !

Mot-clefs: Libérations nationales
Lieux:

Solidaritat dab los tribalhadors de Gwadloup !

Internacionau-medium
Pas de titre pour 10137

Solidaritat dab los tribalhadors de Gwadloup !

A l'òra a la quau redigim aquestas linhas, Patrice Burat, membre actiu de l'UGTG (Union Generau des Tribalhadors de Gwadlop) que se n'a amassat dus mes de preson dab subersediment. Que deu versar 1400 euros de domatges e interès e 750 euros de despensas de justícia, per aver exigit la barradura d'ua estacion essença pendent la cauma generau iniciada peu LKP en heurèr de 2009.
Libertat! Que sostien Patrice Burat, los tribalhadors e las tribalhadoras de Gwadlop qui'ns an amuishat lo camin de seguir dens la luta contra lo gran patronat e l'Estat francés. Aquestas condemnacions qu'intervienen mei d'un an aprés lo movement de cauma generau e qu'an per mira de copar la solidaritat entre los tribalhadors e las tribalhadoras de Gwadlop !

La resistencia qu'ei ua question de dignitat !
Solidaritat dab lo pòble de Gwadlop !

Solidarité avec les travailleurs de Gwadloup !

A l'heure où nous rédigeons ces quelques lignes, Patrice Burat, membre actif de l'UGTG (Union Générale des Travailleurs de Guadeloupe) a écopé de deux mois de prison avec sursis. Il doit verser 1400 euros de dommages et intérêts et 750 euros de frais de justice, pour avoir exigé la fermeture d'une station service lors de la grève générale initiée par le LKP en février 2009.
Libertat ! Soutien Patrice Burat, les travailleurs et les travailleurse de Gwadloup qui nous ont montré la voie à suivre dans la lutte contre le grand patronat et l'État français. Ces condamnations interviennent plus d'un an après le mouvement de grève générale et visent à casser la solidarité entre les travailleurs et travailleurses de Gwadloup !

La resistencia qu'ei ua question de dignitat !
Solidarité avec le peuple gwadloupéen !

Libertat ! Esquerrà Reolucionària d'Occitània !