Pour la dignité des peuples, AAP soutient la manifestation pour l’autonomie à Bayonne

Anaram Au Patac, mouvement de la gauche révolutionnaire occitane, soutient la manifestation pour l’autonomie du Pays Basque nord, du 15 décembre 2007 à Bayonne.

L’Etat Français est constitué de plusieurs peuples, auxquels celui-ci nie le droit inaliénable à l’autodétermination, n’apportant pour seule réponse à ces aspirations légitimes que la répression et le mépris. Anaram Au Patac milite pour une Europe des peuples libres et solidaires, dans ce cadre, notre soutien et la participation de militants à cette manifestation aura pour objectif d’exprimer une fois de plus notre solidarité avec le peuple basque et de demander le respect des droits des peuples, dont ceux du peuple occitan.

Tà la dignitat deus pòbles, AAP que sostien la manifestacion tà l’autonomia a Baiona

Anaram Au Patac, movement de l’esquerra revolucionària occitana, que sostien la manifestacion tà l’autonomia deu Bascoat nòrd deu 15 de deceme qui arriba.

L’Estat Francès qu’ei constituit de mantuns pòbles, taus quaus aqueth que denega lo dret inalienable a l’autodeterminacion. Au contre, que respon a aquestas aspiracions legitimas per la repression e lo mesprètz. Anaram Au Patac que milita tà ua Euròpa deus pòbles libres e solidaris. En aqueste encastre lo noste sostien e la participacion de militants a aquesta manifescion que serà lo parat de tornar díser la nosta solidaritat dab lo pòble basco e de reivindicar l’arrespècte deus drets deus pòbles, au miei deus quaus los deu pòble occitan.